allaboutme

My photo
When I am alone, I need company & someone to support me.. No one comes to help me except Allah... When I pretend to be strong infront of the world... Nobody sees my hidden tears except Allah...

May 22, 2012

rasa mcm mati hidup semula :')

ya Allah , hamba-Mu ini bersyukur sangat.. sbb mampu b'nafas sampai skrg... :')
kelmarin satu2nya hari yg tak akan penah lupa seumo hidup aku . sakit Tuhan je yg tawu ! seriously .. skrg aku b'tambah yakin ajal akan dtg bila2 masa je . tk kira masa , tempat dan d mana kita berada . kelmarin macam2 jadi .
Pagi , d sbbkan abg dan kakak2 de kat rumah so ktorg buad gotong2 kat blakang rumah yg dulunya sangat lah semak serious tak tipu . tp skrg dah tersangat-lah kemas . daebak ! :D
then tgh hari , sahabat t'sayang yakni eqa dan yatt ajak kuar lepak-ing b'sama2 ckgu t'chenta, cik nora namanya d mcD, sg dua . sembang punya sembang sampai lah ptg , dlm pukul 4 lebeh mcm tuh .


Sesampainya d rumah pukul 5 . godek2 depan tv tgk running man :)) tetiba je aku rase mcm tak bole b'nafas langsung . sesak + sakit tak dapat nk bayangkan . abah terus call ambulance . abah hanya mampu ckp mengucap byk2 ingat Tuhan. tgk adek gn kakak nanges ,..  waktu tuh mcm2 dtg dlm otak yg sejengkal neh . kalau aku mati skrg.. cukup ke amalan aku selama neh . mcm mne mama , abah dan family aku ? ,.. sempat ke aku nak b'taubat dgn dosa2 yg aku buad selama neh .. :'( dlm hati hanya mampu b'doa jika mati itu lebeh baik untuk ku , Kau matikan lah aku dlm keadaan yg beriman ya Allah .. jika hidup itu lebeh baik bg ku , maka Kau panjangkanlah usiaku agar aku sempat bertaubat atas dosa2 ku ya Allah . 
Selepas b'tungkus lumus b'jam2 dlm wad kecemasan . malam tuh jugak bole balek rumah . yay ! seronok sesangat :DD 
d kesempatan yg ada , aku rasa b'tuah sesangat sbb mama, abah , abg, kakak2 , adek dan my bigg family sbb sentiasa ada d sisi sewaktu susah dan senang . hanya Allah je yg mampu balas jasa baik kalian sume . irlysm :)


till then .

No comments:

Post a Comment